Bumbo

Jag hade tur och fick garnet innan helgen, redan i torsdags landade de härliga nystanen i postlådan. Självklart var jag tvungen att börja sticka direkt! Det är lite trixit att sticka mönster, men det blir fint och det är en rolig utmaning. Jag har redan hunnit sticka cirka 13 cm på skapelsen och det är vid 15 cm som den verkliga utmaningen börjar för det är då den svåra breda mönsterbården börjar. Jag längtar! :-)

I fredags kom ett annat roligt paket på posten nämligen Liams fina neongröna Bumbo! Vi köpte den på tradera och han verkar vara väldigt nöjd med den. Nu sitter han så bra och kan vara "med" på ett helt annat sätt och så är han sötare än sötast när han sitter i den. Hihi. Vårt lilla söttroll!


Liam testar sin Bumbo
Liam testar sin Bumbo

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

Gaaah vad underbart söt han är, sötnosen! :D

2007-08-13 @ 17:49:44
URL: http://laleh222.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0