Förändringar

187082-5

Liam sitter numera i vagnens sittdel, mjukliften är inte speciellt populär längre eftersom det är mycket roligare att sitta upp och titta sig omkring. Mjukliften användes alltså bara i fem månader, så här i efterhand är jag därför rätt nöjd att vi valde att köpa den begagnad.

Det har även skett en del förändringar i vår lägenhet. Vårt skabbiga badrum har fått en ny toalettstol, ett nytt badkar och en ny blandare till tvättstället så nu är det lite mindre skabbigt. Fast bara lite. Våttapeten är fortfarande riktigt ful och ofräsch för att inte tala om golvet, usch! Måste dock säga att jag är nöjd med badkaret, det är riktigt fint. En ny fin modell som står på snygga ben utan någon hängande front, om ni förstår vad jag menar. Passade på att städa badrummet nu när alla nya saker kommit på plats, känns skönt att ha det gjort. Resten av lägenheten blir att ta till helgen.

Ikväll ska vi tvätta upp alla kläder vi har till Liam i storlek 68, börjar bli dags för en ny storlek snart så fort som han växer...

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

hihi vad stor han blivit nu!! Världens sötaste! Ge honom en puss från Faster!!! ;)

2007-08-18 @ 13:47:28
URL: http://laleh222.blogg.se
Postat av: Mormor

Gud vad jag längtar efter lilleman, pussa honom så mycket från mej!

2007-08-18 @ 15:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0