Expedition ICA

Ja, till sist vågade vi oss ut idag och det var banne mig rena rama expeditionen att ta sig bort till ICA. Shit vad mycket snö! Fick veta att Me&I-kläderna hade kommit så självklart gick vi förbi och hämtade dem. Tyvärr hade de skickat fel på en tröja så den får jag senare hem i brevlådan. Kläderna var i alla fall jättefina och Janne var helnöjd med dem och tyckte att jag hade gjort ett bra köp. :-) På hemvägen gick vi förbi våran bil och sopade av en hel del snö från den. När vi kom hem till gården hade de börjat ploga så det var lite lättare att ta sig in i lägenheten än vad det var att komma ut från den. *puh* Men lite mysigt är det allt med snö...

Har just sett Idol och ätit en massa chips med dip. Köpte även en stor chokladkaka, mjölkchoklad med nonstop. Den var god men inte lika god som den med digestive eller den med daim... Nä, åter till soffmys....

PS. Liam somnade lugnt och stilla ikväll, han kom till ro nästan direkt vi la honom i sängen. Skönt för honom!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, ni verkar ha fått en hel massa snö där nere. Här uppe har vi snö varannan dag ungefär. Inte kul egentligen. Huvudsaken är att det snöar på julafton. Ett måste för julstämningen!
Vad kul att ni fått kläderna! :) Jag har själv ett paket att hämta ut från posten, gåstavar och stegräknare! Weeii! :) Hurtig-laleh!

2007-11-10 @ 09:43:53
URL: http://laleh222.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0