8 månader och en massa shopping

Först och främst; GRATTIS Liam på 8 månaders dagen! Vår favoritkille blir bara större och större, Liam du ska veta att mamma och pappa älskar dig mest av allt!!!

När han blev 7 månader lovade jag att lägga upp en förlossningsberättelse men har ännu inte gjort det. Jag har den färdigskriven på datorn men har inte riktigt bestämt om jag vill lägga upp den. Vi får väl se. Här kommer i alla fall några bilder på vårt hjärtegryn:


     
Klart att man kan ha rosa på sig fast man är kille!


 
Det är någon i spegeln! *sötast*



Idag har jag shoppat en hel del och bara till mig själv, det brukar ju bli rätt mycket till Liam men nu tyckte jag dock att det var min tur att få något! Det blev ett par skor, ett par jeans, en cardigan och en långärmad tröja. Jag tror inte att jag ska behålla jeansen, men det andra är jag jättenöjd med, speciellt skorna! Nu när jag snart ska börja jobba på mitt nya jobb så vill jag ha nya fina kläder. Det känns så kul att jag kommer att kunna klä upp mig lite när jag går till jobbet, det har jag aldrig fått göra förut när jag jobbat inom vården. Jag måste försöka hitta några fina skor som jag kan ha inomhus, jag känner inte direkt för att gå omkring i foppa-tofflor eller birkenstock på jobbet utan är mer inne på skor i ballerinamodell eller något liknande.

Det var ju tänkt att vi skulle hämta vår bil imorgon, vi har verkligen sett fram emot det hela veckan. Nu blir det inte så. Bilhandlaren ringde och sa att de inte skulle hinna bli klara med den till imorgon så vi får vänta med att hämta den till på måndag. Tråkigt! Vi hade verkligen sett fram emot att få hämta bilen och hade planerat att åka till Barnens Hus imorgon eftermiddag för att köpa en ny bilbarnstol till Liam. Nåja, den som väntar på något gott...

Som ni märker håller jag på med en del förändringar av bloggen. Jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha den än så jag provar mig fram och försöker samtidigt lära mig nya saker.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja tiden går verkligen fort. 8 mån redan.
Kul med lite nya kläder. Ser fram emot att köpa lite nytt då bebisen kommit och magen försvunnit. Men hemska tider. Tänk att ha två småttingar att shoppa kläder till. Lär ju aldrig bli något åt en själv.

2007-10-26 @ 11:14:24
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Camilla

SV Emilia: Haha, ja det lär ju bli mycket mycket barnkläder då. Du får se till att unna dig själv något också! Kraaaam!

2007-10-26 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0