Tandvärk

Jag fick ett efterlängtat telefonsamtal idag. Det var den andra chefen som ringde och berättade om arbetet och de arbetsuppgifter som är kopplade till det. Jag blev alldels sprallig och full av energi, åh vad jag vill börja jobba nu! Jobbet låter så intressant och givande, jag kommer att lära mig så mycket och utvecklas massor. Det ska bli så kul! Självklart kommer jag att sakna att vara hemma med världens mysigaste son, men Janne ser verkligen fram emot att få vara föräldraledig så jag vill att han ska få chansen att vara det. Dessutom tror jag att det är bra för Liam att få vara hemma med pappa också. Det kommer att bli superbra!

Efter middagen idag fick jag värsta tandvärken och mycket riktigt, när jag tittade i spegeln såg jag att en visdomstand håller på att växa upp och trycker emot tanden längst bak. Det är svullet och gör så jäkla ont. Ajajajaja. Smärtan eskalerar snabbt och nu strålar värken upp mot örat samtidigt som halva käken dunkar av värk. Det är bara att ringa tandläkaren imorgon och beställa tid, lika bra att få det bortgjort, men det lär väl sluta med en saftig räkning... Blä.
 
För övrigt har jag haft en rätt så mysig kväll. Jag har ägnat mig lite åt mig själv, bland annat tonat håret och tagit en lång härlig dusch. Nu blir det dock sängen.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0