Vardagslyx

När jag vaknade imorse var tandvärken borta. Lite knasigt att den helt plötsligt är borta, men jag är självklart glad och lättad. Det är i och för sig fortfarande ömt men jag avvaktar ändå med att ringa till tandläkaren.

Liam har haft värsta humörssvängningarna idag. Han har varit jätteglad vissa stunder och riktigt riktigt grinig vissa stunder. Jag hade grymt svårt att få honom att sova på dagen så jag körde med det säkra kortet; barnvagnspromenad. Det fungerar alltid! Träffade på en kompis som var ute och gick så jag hängde på honom på en promenad runt berget. Kul att ha någon att prata med och det var så skönt med en ordentlig promenad. Liam var på solskenshumör när vi kom hem, utvilad och så mysig. Han skrattade och skrattade hela tiden vi åt middag. Ett riktigt bubblande glädjeskratt var det, ett skratt som värmer ändå in i hjärteroten. *mys*

På tal om middagen... Idag lyxade vi till det med potatisgratäng och stekt rostbiff så här mitt i veckan. Det är inte dumt med vardagslyx!

Köpte förresten Hus&Hem idag, så grymt bra tidning! Funderar på att smacka in en prenumeration på denna underbara tidning. Jag älskar alla vackra bilder och drömmer mig bort till framtida husköp och framtida renoveringar. I och med att jag har fått jobb så har vi kommit ett steg närmare att förverkliga dessa drömmar. Ja, jag tror banne mig det blir en prenumeration!


image57
Liam myser i barnvagnen i sin nya fleecejacka







Kommentarer
Postat av: ikah

Sötliam :P
Åh, läste precis att du fått jobb!! Grattis! Va kul!!!

2007-10-10 @ 21:49:37
URL: http://ikah.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack tack tack! Det känns fantastiskt!

2007-10-10 @ 22:45:54
URL: http://hoscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0