Världens bästa syster!

Natten har varit riktigt bra. Liam sov i sin säng från klockan åtta på kvällen til klockan nio på morgonen! Han vaknade till kring fyra och jag steg då upp och gav honom nappen, annars har han klarat sig själv. Han har visserligen vaknat fler gånger under natten men då lyckats somna om helt på egen hand. *stolt*

Idag har det varit en riktigt slödag. Har sprungit omkring i mysbyxor hela dagen och kännt mig som ett flum... Hade tänkt färga håret när Janne kom hem från jobbet men hamnade istället framför datorn. Har försökt fixa till min blogg lite, men det är inte lätt att förstå sig på alla koder hit och dit. Lyckades i alla fall ändra lite färg och teckensnitt och lite andra saker. Det är kul att lära sig och tiden går väldigt snabbt när man sitter där och klurar.

Ett stort tack till min kära syster som gick på Stadium i Umeå och handlade en sovsäck till Liam idag. Vi ska använda den som åkpåse i vagnen i vinter har vi tänkt och den verkar vara superbra då det bland annat finns öppning för selen. Den var helt slut här i Östersund och fanns inte heller i webb-butiken så jag ringde till Stadium i Umeå och de hade kvar några säckar i butiken i stan! Jippie! Jag lade undan en och min kära syster åkte och betalade den idag. Hon lyckades även få tag på en säck till Sandra i föräldragruppen. Imorgon ska hon skicka iväg dem med posten så vi lär få dem på fredag. *glad*

Förutom att min syster har fixat två sovsäckar idag har hon just skickat ett nytt Grey's anatomy avsnitt till oss! *världens bästa syster* Jag älskar Grey's anatomy, det är den absolut bästa serien som finns!!! Nu blir det mys i soffan till ett nytt Grey's avsnitt, ska bara gå och ordna med lite fika först.

Bjuder på lite nya kort!



                                                  
Sötaste med sina små tänder                         Pratar med tummen



                                                   
Liam i sin fina fina body från Småfolk            Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0