7 månader

Grattis till Liam som blir sju månader idag!

Igår kväll satt jag och Janne och tittade på kort från förlossningen och BB. Shit vad liten Liam var, som en liten fågelunge. Jag har svårt att förstå att han faktiskt har varit så liten någon gång, och då var det ändå bara sju månader sen...

Vi pratar ofta om förlossningen och hur det kändes när Liam kom till världen. Det första mötet med vår son. Tack och lov har vi bara positiva erfarenheter och vi bär med oss förlossningen som en fantastisk upplevelse och ett underbart minne. Tänk om man fick uppleva det första mötet med sitt barn en gång till. Tänk om man fick genomgå samma förlossningsupplevelse en gång till (om det var en bra upplevelse vill säga). Jag skulle inte tveka en sekund. Liams födelse är det största och mest fantastiska som jag varit med om! Jag blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det, jag älskar honom så otroligt mycket. Det är omöjligt att förklara. Han är det största och mest värdefulla som finns.

Jag har tänkt lägga upp en förlossningsberättelse sen.


image37
Liam ungefär fyra timmar gammal

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad fint du skriver :-) Njut en massa av de fina minnena du/ni har från förlossningen! Inte alla har ju haft lyckan att endast ha fina minnen (lite avis...) Det var såklart det mest fantastiska jag varit med om i hela mitt liv när Noah kom till oss, men absolut inte HUR han kom till oss. Så njut och minns med glädje! Kram S

2007-09-25 @ 21:18:52
Postat av: Camilla

SV Sandra: Det är tråkigt att du inte fick uppleva en bra förlossning, jag hoppas att det blir bättre nästa gång. Kram!

2007-09-25 @ 22:03:56
URL: http://hoscamilla.blogg.se
Postat av: Camilla

SV Sandra: Nu lät det som jag bara antog att ni ska ha minst ett barn till, men det kan ju inte jag vara säker på så jag vill lägga till "om det blir en nästa gång". :-)

2007-09-25 @ 23:09:11
URL: http://hoscamilla.blogg.se
Postat av: Farmor i Kalmar

Han blir bara sötare och sötare för varje gång. Nästa gång när det står någon gnällig tant bakom er och gnäller så tala om för henne att farmor också lyssnar på hårdrock i bland. Jag håller tummarna att du får jobbet [annars finns det nog jobb i Kalmar(Jag skoja bara)]. Jag hoppas bara att ni får hålla er friska krya, och att inte Liam får mycket besvär med tand sprickningen. Jag skriver väl igen när jag lyckas komma åt någon dator. Kramar och pussar på er alla tre.

2007-09-27 @ 17:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0