Dagens och gårdagens shoppingresultat

Intervjun gick bra igår. Riktigt bra. Jag tror banne mig att jag kommer att få jobbet. Får jag jobbet kommer vi att flytta till... håll i er nu... Ljusdal. Japp. Ljusdal av alla ställen. Vi kommer med andra ord att byta ned oss väldigt mycket vad gäller shopping och annat, däremot kommer vi att få nära till många större orter/städer. Och det är lika långt mellan Östersund och Umeå som mellan Ljusdal och Umeå. Det känns roligt och spännande och läskigt. Får jag jobbet blir jag planingenjör. Planingenjör. Det är ju det jag vill jobba som. Det är ju det som är min dröm. Jag får besked om två veckor. Den som lever får se hur det blir.

Ljusdal bjöd i alla fall på lite shopping igår. När jag var på intervjun gick Janne och Liam och tittade sig omkring och Janne köpte en Busunge-body till Liam. Så fin! Han kan dock inte ha den ännu, men snart så...

När vi kom hem igår kväll låg det ett paket till Liam från hans farmor i brevlådan. Hon hade bland annat skickat upp en jättefin tummen-body samt ett par tummen-sockar. De är alldeles för stora för honom just nu, men kommer att bli så när han blir större.

Idag blev det dessutom en liten shoppingtur på stan. Hittade en fin tröja till Liam på H&M så den fick följa med hem. På Babyproffsen hade de 70% rea på utvalda Katvig kläder, huuuur fina som helst! Det var ganska urplockat men jag hittade i alla fall en tröja och ett par byxor till Liam som också fick följa med hem.




       
Fin i nya kläderna från Katvig



Provar den nya tröjan, visst är den fin men kanske till ett par andra byxor... :-)



Tummen-bodyn som farmor skickade, alldeles för stor men snart så!

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

ÅÅÅH GOUNGE!!! Vad glad jag blir för att det verkat gått bra på intervjun också!!!!!!

2007-09-21 @ 21:19:48
URL: http://laleh222.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0