Förberedelser

Liam sover fortfarande så jag har passat på att duscha och sitter nu vid datorn ett tag. Skönt att få vara lite själv på morgonen.

Idag slutar Janne halv tre och han har inte träning eller något möte på kvällen så det blir en helkväll med familjen. *mys* Lite förberedelser för intervjun och resan imorgon står på dagordningen. God färdkost ska handlas, resväg ska planeras och lite andra praktiska saker ska fixas som exempelvis kopia på examensbevis och att sammanställa referenser. Sedan behövs det städas lite, jag förstår inte var alla saker som ligger överallt kommer ifrån. Jag måste nog gå en vända och plocka undan lite nu på morgonen...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

Jag hoppas det kommer gå så bra för dig imorgon. Jag ska hålla alla tummar för dig! :D puss kram!

2007-09-19 @ 18:43:19
URL: http://laleh222.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack! Jag kommer nog behöva några tummhållningar. Kram!

2007-09-19 @ 22:40:29
URL: http://hoscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0