Första snön!

När vi vaknade imorse var det hör och häpna snö ute. Det snöade i september! Jisses! Man undrar ju vart man bor egentligen. Nu smälte ju snön undan direkt, men ändå...

Har tagit det rätt lugnt idag. Jag och Liam åkte in till stan och gick lite i affärer, men det blev inte så mycket handlat. En body till Liam, en långärmad i storlek 68. Jag gick nämligen igenom hans klädlåda i helgen och sorterade undan en massa kläder som han vuxit ur och då märkte jag att han inte hade så många bodys som är långärmade i storlek 68. Nu har han en till.

På torsdag gäller det! Vi har bokat bil och Janne har anmält föräldradag så på torsdag blir det en liten road trip med familjen. Jag ska på anställningsintervju. Gah! Pirrigt. Det känns som att jag har goda chanser så hoppas hoppas hoppas. Det blir spännande i alla fall. Får jag inte jobbet så får jag se det som en träning på att gå på anställningsintervjuer. Den här typen av anställningsintervjuer är lite annorlunda än de man varit på för att få sommarjobba inom vården om man säger så... *håller tummarna för att det kommer att gå bra*

Lite nya bilder kommer här



       
Fin body som Liam har fått av faster!                   Fin pyjamas som Liam har fått av moster!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på anställningsintervjun!!! Hoppas resan blir mysig också!

2007-09-18 @ 22:54:12
Postat av: Camilla

SV: Tack så mycket!!!

2007-09-19 @ 08:02:58
URL: http://hoscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0