Helgen som var...

Helgen har varit bra. På fredagkväll lämnade jag mina favoritkillar hemma och åkte in på stan för att gå på bio med en kompis. Vi såg "Underbar och älskad av alla" och den var jätterolig. Helt klart en sevärd film. Det är så otroligt kul att gå på bio, att få en egen stund och vara med sina kompisar utan att ha Liam med sig. Att gå på bio känns som en riktig lyx nu för tiden. När jag kom hem sov Liam så gott i sin säng och jag och Janne fick en stund för oss själva. På lördagen tog vi en tur in till stan. Jag köpte en tröja på H&M, men någon mer shopping blev det inte. Vi strosade runt lite på stan innan vi tog en lång promenad hem. Helgen har varit lugn och skön och vi kände oss utvilade inför den nya veckan.

Liam har börjat sova bra igen och det verkar hålla i sig. Jag tycker att det är jättejobbigt när han vaknar flera gånger på en natt, även om han somnar om snabbt blir det ändå bruten nattsömn och blir det många gånger på en och samma natt är det grymt jobbigt.

Ikväll är det "Nyberg & Törnblom", ett program som jag gillar grymt mycket. Mia Törnblom är en otroligt härlig människa, jag kan inte annat är tycka om henne. Idag köpte jag hennes två böcker om självkänsla, jag har hört att de ska vara grymt bra och med tanke på hur mycket jag gillar henne efter att ha sett henne på tv så är chansen stor att jag gillar hennes böcker.

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

Jag håller på att läsa Självkänsla Nu! Den är verkligen läsvärd och den får en att tänka så mycket. Jag har knappt läst halva för jag vill tänka och fundera så mycket innan jag går vidare i boken. Men bra och läsvärd är den, absolut!

2007-09-24 @ 17:51:59
URL: http://laleh222.blogg.se
Postat av: Emilia

Tro mig, man vänjer sig vid avbruten sömn. Det har jag haft i 1 ½ år. Hyfsat van nu. Fast det verkar ju som att du slipper vänja dig. Skönt!

2007-09-24 @ 18:08:34
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Camilla

SV Laleh: Ja, jag började läsa lite smått på första kapitlet och den verkar grymt bra. Fastnade direkt!
SV Emilia: Jag hoppas att Milea börjar sova bättre så att du också får sova.

2007-09-24 @ 22:13:05
URL: http://hoscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0