Hon skulle bara veta...

Dagens roligaste:

I kassan på ICA, radion är på och spelar "Beautiful girl" med Akon.
Gammal tant bakom mig: "De spelar så hemsk musik nu för tiden. Det är inte bra att låta småbarn lyssna på sån här musik ska du veta". Tittar på mig och väntar på att jag ska hålla med och helst säga något i stil med "dagens ungdomar".
Jag: Ler mot henne och tänker "du skulle bara veta vad han får lyssna på hemma"...

Hemma lyssnar vi på Metallica, System of a Down, Nine inch nails, In Flames, Black Sabbath m.m.
Hon skulle bara veta...



image28
Sötast i hela världen. Mamma älskar dig såååå mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

Ja, se dagens ungdomar ;) Haha.

2007-09-20 @ 16:39:14
URL: http://laleh222.blogg.se
Postat av: helena

ha ha ha ja du..samma sak gäller för Indra med får lyssna på en massa sån musik ;-)
Var det idag intervjun var? Lycka till!! Du kommer få det där jobbet, det e jag nästan säker på!!! :-)
Indra skickar en puss till söta Liam :-)

2007-09-21 @ 07:25:54
Postat av: Robban E

Ja det e rätta takter, lär ungen lyssna på riktig musik redan från början. Lägg till Social Distortion, Misfits, Rise Against, Raised Fist, Rage Against The Machine och Weezer så blire ännu mer tiptopp.

//Grannen

2007-12-10 @ 01:45:42
URL: http://robbanbobby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0