På bättringsvägen...

Vi fortsätter att vara sjuka här hemma, i alla fall jag och Liam för Janne har klarat sig än så länge. Men nu är vi i alla fall på bättringsvägen. Liam är fortfarande snorig men inte alls lika grinig och orolig som tidigare och han har börjat sova rätt bra på nätterna igen, skönt!

Med mig är det däremot lite värre. Hostar, kraxar, snorar, nyser och har ont ont ont i halsen. Huvudvärk och allmänt hängig. Igår kväll fick jag tidernas feberfrossa, låg i sängen och bara skakade och frös. Det visade sig att jag hade 38,7 grader. Usch. Inatt har jag alltså inte sovit speciellt bra utan svettats och frusit och snorat. Tur i alla fall att Liam har sovit ganska bra. Han är som vanligt gosig på natten och vill sova hos mig men inatt fick han sova hos Janne för jag kände mig inte alls speciellt gosig...

Idag känner jag mig i alla fall på bättringsvägen, jag är så klart fortfarande väldigt hängig och trött i kroppen, men jag har varken feber eller huvudvärk. Janne slutar klockan två så när han kommer hem ska jag passa på att duscha och ta hand om mig själv lite. Känner verkligen att jag skulle behöva en dusch efter den jobbiga febernatten, det kommer att få mig att känna mig piggare. Jag ska även försöka äta en ordentlig middag för det brukar göra susen! Jag måste ju bli bra tills nästa vecka när jag ska på arbetsintervju. Vill ju helst kunna prata ordentligt då, det vore ju en fördel...

Nu ska jag lägga mig och vila på soffan...


187082-15
Tack moster för den fina pyjamasen, många kramar från Liam!

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh! Vad söt han var i pyamasen! Massor av pussar och kramar till min älskade Liam! Moster längtar massor efter dig!

2007-09-12 @ 13:57:02
Postat av: föräldragruppssandra

hej hopp! :-) vilka fina bilder!! Ett stooort grattis till Janne som (äntligen ;-) ) fixat körkortet. Hoppas ni kryar på er snart.

2007-09-12 @ 15:30:18
Postat av: Farmor i Kalmar

Mitt lilla charm troll blir bara sötare och sötare. Bra att ni börjar bli friska, du är jätte söt i din nya frisyr, passar dig jätte bra. Jag håller tummarna att du får jobbet. Krama om Liam från tokiga Farmor (kram på er allesamman).

2007-09-12 @ 18:45:27
Postat av: Emilia

Vilken jätte söt pyjamas! Jag tycker det är så gulligt med "vanlig" pyjamas på småbarn. Alltså tröja och byxa.

2007-09-12 @ 21:12:20
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Faster Laleh

Han är fantastisk min Liam. Det är ni också. Helt klart bäst är ni. Tycker om er så mycket. Kanske kommer jag till Östersund nästa vecka. Får se om jag pallar det. Då ska Liam få gigantiska pussar från Faster!! Puss på er alla!

2007-09-13 @ 01:22:26
URL: http://laleh222.blogg.se
Postat av: Faster Laleh

Oh, glömde ju, man ser ju lilla tanden titta fram!! :D

2007-09-13 @ 01:23:31
URL: http://laleh222.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh, tack för alla kommentarer! Det är jätteroligt med kommentarer. Kram på er allihopa!
SV: Faster Laleh
Vi tycker om dig sååå mycket också, det ska du veta! Det skulle vara jättekul om du kommer och hälsar på, du är alltid välkommen hos oss! Alltid! Vi hörs och jag hoppas att vi ses snart. Kram!
PS. Nja, jag vet inte om det är tanden man ser. Kanske det skymtar liiiiite grand. Svårt att säga. Men han är ändå sötast, eller hur!?

2007-09-13 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0