Städarsöndag

Nu har vi nästan städat hela lägenheten. Köket och toaletten tar längst tid att städa och de rummen är klara vilket innebär att det är väldigt lite kvar. Lite dammtorkning i sovrummet och tv-rummet samt dammsuga alla golv, sedan är det klart! Jag är en sån där människa som verkligen vill ha städat hemma, den där känslan som infinner sig i kroppen när hemmet är nystädad är sååå härlig. Jag älskar när det luktar rent och ser rent ut. Nice!

Idag är det sista september och den sista varje månad brukar vi titta igenom vår ekonomi. Kolla igenom våra fondkonton och sparkonton och lite annat sånt, summera månaden typ. Jag tycker det är kul (jag vet att jag har lite udda intressen... :-)).

Imorgon är det äntligen äntligen en ny vecka, som jag har längtat! Jag hoppas bara att de ringer om jobbet imorgon och inte väntar till slutet av veckan... Det känns ju som att jag kommer att få det, men så kändes det ju även när jag var på arbetsintervju vid Kronofogden i somras och det jobbet fick jag inte... Men man får inte sluta hoppas. Jag är ju bra och jag är rätt person för jobbet så de borde verkligen ta chansen att anställa mig! :-) *håller tummarna*

Nä, nu är det väl bara att återgå till städningen igen...

Trevlig söndag på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra. K

Jag ska hålla tummarna för att det ska gå BRA med jobbet du så gärna vill ha!

2007-09-30 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0