Tänderna är på väg

Idag upptäckte jag att Liam har börjat få en tand. Höger framtand i nedre käken syns som ett litet riskorn på tandköttet och känner jag med fingret så känns det lite vasst. Blir spännande att se hur länge det dröjer innan den växer fram helt.

Jag hade en tuff förmiddag idag. Vi steg upp kring halv nio och kring halv elva hade jag en trött liten kille som vägrade sova och vägrade äta och vägrade vara vaken. Han vägrade allt och var tillslut så trött så trött. Jag härdade ut och lyckades tillslut truga i honom lite mat. Kring tolv lade jag honom i vagnen för att gå till öppna förskolan, gissa om han somnade snabbt! Väl framme vaknade han direkt vilket innebär att han endast sov i 30 minuter. Vi var på öppna förskolan i cirka två timmar, i slutet blev han gnällig och trött igen och somnade i vagnen på hemvägen. Vaknade sedan när vi kom hem. Liam har alltså endast sovit en timme under dagen! Konstigt nog har han varit glad och sprallig sedan vi kom hem. Trött men glad och pratat hela tiden. Det blev dock en tidig nattning ikväll, klockan åtta somnade han helt utslagen på vår säng. Sötnosen!

Nu har jag och Janne kvällen för oss själva. Jag sneglar in i tv-rummet och ser att älsklingen har tänt en massa ljus samt dukat upp med glass. Nu blir det Grey's Anatomy för hela slanten. De två sista avsnitten av tredje säsongen. Grey's är bäst! 


187082-13

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

Oj oj, lillkillen blir bara större och större. :) Sötnosen! Ge honom en puss från mig så somnar han nog gott ;)
Tycker om er!!! KRAM

2007-09-05 @ 02:08:25
URL: http://laleh222.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0