Tittut!

Liam älskar verkligen att leka tittut. Han kiknar av skratt när mamma tittar fram bakom en tidning eller dörr eller whatever och säger "tittut". Gah, han är verkligen världens underbaraste! *älskar*

Idag har jag varit ensam med Liam hela dagen, förutom två timmar när Janne var hemma och åt middag innan han åkte iväg på körlektion och träning. Trots att Liam är fantastiskt snäll är det ganska jobbigt att inte få någon ledig stund för sig själv. Visst går det bra att låta honom leka för sig själv korta stunder, men för det mesta vill han att jag ska vara med i leken på något sätt, om det så bara är att jag ska sitta bredvid och titta på. En stor eloge till alla ensamstående föräldrar!

För några månader sedan gick vår mp3-spelare sönder så vi lade den i en låda som sedan blev undanstoppad och bortglömd. För någon dag sedan hittade jag den igen och provade den för att se vad som var fel med den. Då visade det sig att den fungerar! Yes, det är ju så mycket roligare och lättare att springa med musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0