Dagisbaciller

Liam har råkat ut för snuviga dagisbaciller. Näsan rinner och rinner, han nyser och gnuggar näsan. Stackare. Han har kinkat ganska mycket inatt så jag känner mig inte helt utvilad. Det är dock inget fel på hans ork, jisses vad han har busat och levt rövaren här hemma imorse. Förutom att han är snorig är han hur pigg som helst. Gick med honom till förskolan och sa att de måste ringa om han blir hängig, för då kommer jag och hämtar honom. De flesta barnen verkar dock vara snoriga och det är ju inget som man stannar hemma för. Jag menar, ska Liam vara hemma när han är snorig lär han få vara hemma större delen av höstterminen... Det lär ju ändå bli en hel del VAB-dagar under det första året på förskolan...

Nä, jag tror att jag måste lägga mig i soffan ett tag innan jag börjar ta tag i saker här hemma.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håller tummarna för att första VAB:en låter vänta på sig

2008-08-21 @ 14:11:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0