Förskoletrött

Oj vad Liam var trött igår kväll. Det är jobbigt att vara på förskolan, jobbigt men roligt. Det går så bra, han trivs verkligen med alla barnen. Han har varit lite mammig, men inte så farligt så att det har blivit besvärligt. Inskolningen fortsätter nästa vecka, jag har ju tagit föräldraledigt i två veckor så då får inskolningen ta två veckor. Jag ser ingen anledning till att stressa. Tänk att han har blivit så stor nu. Förskolepojken. Han åker rutschkana själv nu. Baklänges, på mage. Bara en sån sak. Jisses vad stor han är!

Nu sover skrutten och när han vaknar så blir det en cykeltur bort till statiol, vi har tänkt hyra en film till ikväll. Se på film och äta äppelpaj. *mys*

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit, lilla Liam. Jag minns när vi var hos er första gången efter han födds. Jisses, nu är min Meja så gammal och snart är väl hon också i förskoleålder...

2008-08-16 @ 21:34:38
URL: http://kanejl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0