Sista dagarna av semestern

Min "att-göra-innan-semestern-är-slut-lista" krymper. Idag när Liam var på förskolan hann jag med en hel del här hemma. Nu har jag kvar att märka några av Liams kläder och imorgon har jag tänkt ägna mig åt våra digitalkort. Min plan var ju att hinna i fas med framkallning och att sätta in i fotoalbum under min semester, jag är inte i fas om jag säger så. Jag har hunnit med till midsommar förra året vilket innebär att jag ligger drygt ett år efter... Nåja. Jag har ju hunnit med en hel del andra saker. Imorgon blir det dock kort för hela slanten!

Igår åkte jag in till jobbet för att hälsa på. Jag har verkligen helt underbara arbetskollegor och ett så otroligt roligt jobb. På måndag börjar jag jobba igen -jag längtar! För Liams del går det bara bra, han verkar trivas bra på förskolan. Igår när jag hämtade honom höll han på att laga mat på leksaksspisen tillsammans med en flicka i hans ålder. Han hade nästan inte tid att följa med hem. Haha. Sötis!

Nu är det så tyst och lugnt här hemma. Janne tränar fotboll och Liam sover. Tänkte ta och plocka fram symaskinen så jag blir klar med kläderna (tråden tog slut så jag var tvungen att köpa ny igår). Sedan tänkte jag ta och förbereda lite fika tills Janne kommer hem. Den nya IKEA-katalogen damp ner i brevlådan idag så jag lär ju bläddra lite i den också under kvällen. *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0