Tråkigt avsked

Igår tog jag avsked av en kollega som ska flytta till Örebro. Vi har blivit goda vänner och det är sååå tråkigt att hon ska sluta hos oss. Riktigt tråkigt. I förrgår avtackade vi henne på jobbet och igår cyklade jag och hon iväg för att spela minigolf och äta glass och surra om allt möjligt. Åh vad jag kommer att sakna henne. Känns riktigt jobbigt faktiskt. I helgen flyttar de och på måndag börjar hon sitt nya jobb. Jag hoppas att de kommer att trivas och jag hoppas att vi kommer att fortsätta ha kontakt med varandra.

Som ni märker är denna blogg inte speciellt aktiv under sommaren. Vi försöker vara ute när det är fint väder och när det inte är fint väder har vi annat att göra. Imorgon åker vi till Umeå för att hälsa på Liams nya kusin samt för att hälsa på syskon och för att shoppa. Det blev en resa till Hudiksvall idag för att köpa en ny vagn till Liam, vi vill ha en liten och nätt vagn som är lätt att ta med sig när vi åker bort. Tyvärr hittade vi ingen, men vi ska titta i Sundsvall och i Umeå också... Om drygt en vecka börjar Liam förskola, gah så spännande det blir. Nu ska jag ta och packa inför imorgon och sedan lägga mig och läsa. Det blir nice!

Förresten, Liam tog vaccinationsspruta i början av veckan och då fick vi veta att han numera väger 10,8 kg. Storkillen!

Trevlig helg på er!



Världens finaste. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0