Buckla

En gubbe backade in i vår bil igår och gjorde att det blev en buckla på höger bakdörr. Dragkroken rätt i dörren, känns surt. Tur är dock att det inte var vårat fel (vår bil stod stilla) och att han direkt erkände att det var hans fel. Skadepapper är skrivna och ska skickas till försäkringsbolagen så sedan får vi se vad som görs. Bucklan ska i alla fall bort!

Ikväll ska vi tvätta en hel del tvätt. Håller just nu på med att konvertera greys anatomy avsnitt till ipoden, tänkte testa att se greys på ipoden. Liam är alldeles uppspelt för att vi tvättar, han älskar att följa med till tvättstugan och fylla maskiner. Nu tror jag dock att pyjamasen ska på och sedan blir det mys i soffan innan han ska sova.

Kommentarer
Postat av: Malin

Också säger dem att det är tjejer som inte kan köra bil...



Sötnos-Liam. Vad duktig han är och det skulle vara superkul att se honom som en galen tomtenisse! :-)

2008-12-17 @ 09:15:33
URL: http://kanejl.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag håller med Malin. Tjejer är duktigare bilförare än män. Gamla Gubbar ska inte ha körkort, dom flesta äldre fick sitt genom att köra mellan två höbalar på en åker(gäller dom som fick körkort på 40-50-talet.)

Krama Tomtenissen från farmor.

2008-12-17 @ 10:59:37
URL: http://farmormor.blogg.se/
Postat av: Mormor

Så kan det gå, tur att det bara var en påbackning och inget annat. Nog är det lika hemskt att SJ ställer in ett tåg på juldagen så att jag inte tar mig till Liam och kan pussa honom. Tack för korten, nu är Liam inramad och står i bokhyllan och hänger på kylen. Saknar er och längtar efter er. Nä, nu ska jag gå på jullov och det ska bli skönt / Kramar

2008-12-19 @ 09:46:48
Postat av: Farmor

Tack så jätte mycket för korten. Han är för go lill killen :-D Man blir glad av att se honom. Kramizar Vi syns snart.

2008-12-19 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0