Intensiv vecka

När jag slog upp almanackan imorse insåg jag att jag har en väldigt intensiv vecka framför mig. Idag måste jag hinna med en del pappersarbete på kontoret, bla skicka iväg handlingar till en konsult. På tisdag ska jag vara i Bollnäs hela dagen på möte och på onsdag ska jag och chefen åka på en rundresa i kommunen hela dagen med diverse människor. På torsdag har jag möte på förmiddagen och sedan är det julfest med jobbet på kvällen. På fredag är det lucia på Liams förskola på morgonen och möte på jobbet på eftermiddagen och sedan julbord med jobbet på kvällen.

Intensivt med andra ord! Back to work!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är konstigt hur allt ska hopa sig just kring jul, känner igen fenomenet

2008-12-10 @ 13:52:47
URL: http://sejrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0