Födelsedagskillen

Idag fyller världens goaste och mysigaste kille 1 år! Jisses vad tiden har gått snabbt. Helt otroligt att det var ett år sedan vi fick träffa våran underbara son. Ett stort grattis på födelsedagen från mamma och pappa!

Vi firade med tårta och ballonger i lördags samt några paket. Idag blev det sång och ännu mera paket. Han funderade nog vad det var frågan om när vi sjöng för honom imorse innan jag gick till jobbet. Satt och tittade på oss i spjälsängen när vi kom in och sjöng. Han trodde nog att vi var lite knäppa. Haha.

Ikväll har jag varit ute och ätit på restaurang med jobbet. Vi avtackade en medarbetare som gått i pension. Det var god mat och härlig stämning, nu är jag så mätt att jag kommer att rulla i säng.

Det har varit en bra dag, både på jobbet, hemma och på restaurangen. Liam fick fira födelsedagen med ett besök på öppna förskolan med Janne samt ett bad på kvällen. Att vara på öppna förskolan och att bada är bland det bästa han vet så jag tror nog att han är nöjd med sin födelsedag. Gullungen.

Tänkte bjuda på lite nya kort, det var ju ett tag sedan ni fick se lillskrutten.


     
Tittar på när barnen är ute och leker på gården,
provar morgonrocken han fick av moster och ska öppna paket från gammelmormor.


  
Födelsedagstårta      Charmtrollet

Kommentarer
Postat av: Farmor i Kalmar

Liam blir bara sötare för varje gång jag ser honom. Jag skickar honom massor med kramar och pussar på 1 års-dagen. Jag längtar efter er alla tre och hoppas att vi snart ses. Många kramar från Farmor i Kalmar.

2008-02-27 @ 14:54:42
Postat av: Faster

Shit vilken underbar unge till brorson jag har. Och så STOR har han blivit. Jag längtar ihjäl mig till påsk då vi får ses igen! Förresten Vad önskar han sig i present? (Nej, jag tänker inte köpa en bilbana till Liam som J kan stjäla) ;)

2008-02-27 @ 16:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0