Löningsdag och räkningsdag

Igår fick jag min första riktiga lön! Förra månaden fick jag inte lön för en hel månad eftersom jag började jobba den 7 januari. Det var i alla fall tur att det kom pengar på kontot igår. Februari är ju en CSN-månad vilket innebär en ganska ordentlig ökning av utgifterna. Men men, nu är det gjort. Räkningarna är betalda. Nästa CSN-månad är i maj... Det är inte roligt att betala tillbaka studieskulderna, usch!

Det har varit en bra dag idag. Jag hann med en hel del på jobbet och jobbade faktiskt över ett tag. Jag kan inte fatta att det är fredag imorgon, veckorna går hur snabbt som helst.

Liam har börjat gå längre och längre sträckor. Han är så otroligt söt när han knallar runt på korta knubbiga ben. *älskar* Han har börjat sova lite längre på morgonen igen till Jannes stora lycka. Janne är förresten en helt godkänd hemmaman som lagar mat, tvättar, städar och busar med Liam när jag är på jobbet. Han har fullt upp hela dagarna med våran busiga son men lyckas ändå hinna med massa hushållssysslor. Det är så skönt att komma hem från jobbet och sätta sig vid ett dukat bord. :-) Tack älskling!

Nu ska jag ta och krypa under täcket.
God natt!

 
Charmtroll och busfrö *älskar*

Kommentarer
Postat av: Faster Laleh

Underbarare Unge får man leta efter! :D

2008-02-29 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0