Grattis till mig!

Jaha, då var man 26 år. Grattis till mig!
Jag har haft en trevlig födelsedag som började med sovmorgon medan Janne fixade med tårta i köket. Såå skönt att få sova ut. Klockan ett anlände trevligt fikabesök och därefter bjöd sambon på en supersmarrig middag som var kycklinggryta. Mums! Jag har fått fina presenter och haft en mycket trevlig dag. Tack! För er nyfikna kan jag berätta att jag fick en täckkjol, parfym, duschtvål, bodylotion, pengar, blommor samt god doft att ha i badkaret bestående av badskum, badkulor med mera. Som sagt, jättefina presenter och en alltigenom mysig dag. Tack!

Ikväll har vi packat och packat. Imorgon bär det iväg till Ljusdal. *pirrpirr* Det är så spännande att börja jobba, tänk att på måndag så är första dagen på mitt jobb. Gah, det är så pirrigt och jag är så förväntansfull! Vi åker någon gång på förmiddagen och vi ska ta det väldigt väldigt lugnt. Väglaget verkar vara hemskt, det har varit så många bilolyckor de senaste dagarna och jag läste just på SVD om att tre personer har dött i en bilolycka 10km norr om Borlänge. Läskigt! Något sådant ska vi inte vara med om, det blir som sagt att ta det väääääldigt lugnt! Vi har ju hela dagen på oss att ta oss till Ljusdal!

Nu ska jag nog ta och lägga mig, känner mig så himla trött. Jag får se när jag skriver nästa gång, jag har inte någon dator i Ljusdal förutom på jobbet. Annars får ni en uppdatering nästa helg då vi är tillbaka i Östersund.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, stort grattis i efterskott, ska skriva in det i vår nyinförskaffade planeringskalender så vi kommer ihåg det nästa år :-)

2008-01-10 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0