After work

Jag sitter på jobbet och försöker jobba lite innan vi ska dra iväg på After Work. Janne ska följa med, det gäller att passa på att gå ut tillsammans när vi har barnvakt. Det är lyx med barnvakt, det är lyx att få tid för varandra. Snart kommer Janne hit, då ska jag byta om och sedan bär det iväg. Det ska bli så kul!

Jag ska även passa på att nämna att det går bra för Janne att hitta jobb. Tre intervjuer mynnade ut i tre jobberbjudanden. På onsdag ska han på en till intervju och vi hoppas att han får just det jobbet, så håll tummarna! Det skulle vara så skönt om vi båda hade jobb.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håller alla tummar jag kan hitta och instämmer i lyxen... det är bara att njuta :-)

2008-06-05 @ 16:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0