I'm back again

Jag har haft ett ganska långt blogguppehåll nu vilket dels beror på det otroligt fina vädret, dels på att vi haft besök. Dessutom har det varit problem att logga in på bloggen, men nu är jag tillbaka!

Jannes mamma åkte hem i måndags. Hon var här i en vecka och det känns ganska så tomt nu när hon har åkt. Det har varit så kul att ha henne här, hon har tagit hand om Liam väldigt mycket och skämt bort oss med god mat, sovmornar ("jag är ju ändå vaken när han vaknar" resonerar hon) och lyxtid tillsammans. Jag och Janne har fått två utekvällar med varandra, först after work och sedan en grillkväll med kompisar. Det har fungerat så bra mellan Liam och hans farmor, han har verkligen kört slut på henne med en massa bus. Han gillar sin tokiga farmor så mycket (och det gör vi med!). :-)

Som jag sa har vi haft helt sagolikt väder här. Vi har varit ute väldigt mycket och Liam har fått bada i sjön som ligger bredvid vår bostad. Det är lyx att bo alldeles bredvid en sjö med sandstrand. Åh, tänk om vi kunde hitta ett hus här i närheten av där vi bor nu. Det hade varit perfekt för vi trivs så otroligt bra.

Några bilder sedan sist:

 
Myskillen busar med sina bilar

 
Liam firar nationaldagen vid Hembygdsgården i Ljusdal

     
Lek i Folkparken (den sista bilden är tagen hemma på gården).

   
Censurerade bilder från stranden. Liam älskar vatten!

 
Nya kläder från POP som skyddar mot solen.
Liam tackar sin moster för att hon skickade dem till honom.


Kommentarer
Postat av: helena

fina bilder =)

2008-06-10 @ 21:33:08
URL: http://minallesegen.blogg.se/
Postat av: ikah

Vilken tuffing i solglasögon! Och va stor han har blivit. :)

2008-06-13 @ 14:55:37
URL: http://ikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0