Påsklovet

Vårt påsklov har vi tillbringat i Umeå tillsammans med nära och kära. Vi hade ett fullspäckat schema och hann med allt vi hade planerat. Vi hälsade på min syster och Jannes syskon, det var så kul att träffas och få en uppdatering på varandras liv. Vi har alltid mycket att prata om! Vi hann även med en hel del shopping, det blev mycket kläder till Liam samt en del kläder till jag och Janne. Vi köpte även två fina fotoalbum, bara jag får tid ska jag börja pyssla med kort! *längtar*. På skärtorsdagen åkte vi och badade på ett äventyrsbad i Holmsund, gissa om Liam älskade det!? Han tyckte det var så kul och skulle nog ha badat hur länge som helst om han fick. :-) Han tyckte dock att vi var bråkiga som stoppade in öronproppar i hans öron. BVC tyckte nämligen att vi skulle använda det på honom eftersom öroninflammationen inte var helt läkt, annars var det enligt dem inte någon fara att bada. På söndagmorgon åkte vi hemåt och tog en heldag på IKEA och Birsta city. SÅÅÅÅÅÅ KUUUULLLL! Nu har Liam fått så fint i sitt rum. Jag är verkligen jättenöjd. Jag ska lägga ut lite kort när det sista är klart så att ni får se hur fint han har det. Det känns så kul att vi har kunnat ge honom ett så fint rum.

Ja, det var en kort resumé av vårt påsklov uppe i Umeå. Det var kul att åka iväg men det är ganska skönt att vara hemma igen också! På torsdag kommer en kompis från Östersund och hälsar på, det ser vi fram emot. Ska bli kul att träffas igen! Nästa helg kommer min mamma och hälsar på och det ska också bli jätteroligt. Som vanligt har vi fullspäckat schema. :-)

Idag har det varit en lugn dag på jobbet så jag tog tillfället i akt att städa lite på kontoret. Det ena kontoret har jag fått ta över efter min företrädare vilket innebär att det är sjukt mycket pärmar och papper överallt. Jag ska sortera och försöka få lite överblick på vad som faktiskt finns där i bokhyllan. På mitt andra kontor är det istället ganska så tomt, jag har bara några få saker i bokhyllan och det är saker jag har ställt dit själv. Lite lättare att få någon överblick då, men jag antar att det kommer att fyllas på med papper/pärmar/böcker så småningom.

Nu ska jag faktiskt, för ovanlighetens skull, logga in på msn. Det är något som jag sällan hinner med nu för tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0