Ensamma mamman

Liam och Janne åkte iväg till Östersund idag. De tyckte att det passade bra att åka iväg och hälsa på Liams farfar när jag ändå ska åka till Varberg imorgon. Vi blir borta nästan hela veckan på var sitt håll, jag kommer hem på torsdagkväll och grabbarna kommer på fredag. Ikväll är jag helt ensam hemma. Det är så tyst och lugnt. Det är ganska så härligt att vara själv lite då och då. Sjunka ner i soffan, titta på tv, äta godis, läsa en bok, sitta vid datorn, sova... Ja det är rätt så skönt att få vara själv ibland. Snart börjar en del bra på program på tv. Sedan blir det packning och förhoppningsvis en ganska tidig kväll. Imorgon bär det iväg till västkusten. Ska bli så kul!!! Många timmar på tåg blir det, tur att jag fick hem den nyaste Hus&Hem idag samt att jag har Stieg Larsson:s tredje bok. Vi blir tre som åker och shit vad kul vi ska ha! Jag hoppas att vi kan klämma in lite shopping mellan föreläsningarna samt att jag vill hinna träffa min underbara vän som bor där.

Ni får ha en bra vecka allihopa!
Undrar just hur långt sommaren har hunnit i Varberg.
Här i Ljusdal blev björkarna gröna och fina i helgen! :-)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Man uppskattar sådan tid så otroligt mycket mer sedan man fick barn... den blir mer värdefull på något sätt, hoppas du hade det trevligt i Varberg

2008-05-08 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0