Jag är så bra!

Mötet igår gick hur bra som helst! Jag var rätt nervös innan men när jag väl stod där framme släppte allt och jag hade inga problem att hålla i mötet. Det blev många intressanta diskussioner och alla var nöjda och glada efteråt. Jag fick mycket beröm från mina två kollegor som också var där vilket känns otroligt bra. Mötet gav mig verkligen en sjävförtroendeboost och jag var så nöjd när jag kom hem igår kväll. När jag kom hem sa jag till Janne "Fan vad bra jag är" och han sa "Jag vet!". Haha. Nu är det säkert någon som stör sig på att jag skriver att jag tycker att jag är bra, men det struntar jag i. Jag är ju bra så varför skulle jag inte skriva det? :-)

Idag har det varit fullt ös på jobbet. Jag hade besök av min företrädare hela dagen och försökte verkligen pumpa honom på så mycket information som möjligt. Vi gick dessutom igen en massa papper, pärmar och broschyrer som han hade lämnat efter sig när han slutat. Vi kom fram till att det mesta faktiskt gick att kasta så nu känns det nystädat och fint (på mitt ena kontor i alla fall). Lunchen tillbringade jag med min mosters man som ringde och sa att han var i Ljusdal under dagen. Trevligt! Vi åt kinamat och snackade en massa. Så kul och oväntad överraskning att han dök upp.

Nu ska det bli skönt att sjunka ner i soffan och lata sig. Det har varit tre tuffa (men otroligt roliga) dagar på jobbet så jag känner mig ganska trött. Igår var jag på jobbet i över 12 timmar och i måndags blev det nästan 12 timmar... Nu har jag med andra ord fyllt på med lite flextid vilket inte är så dumt. :-)

Imorgon kommer min syster! Jippie!
När vi säger till Liam "Imorgon kommer moster" så springer han in till köket och pekar på ett kort som vi har på kylskåpet som föreställer min syster och Liam. Haha. Han vet precis. Sötnosen! *älskar*

Kommentarer
Postat av: c,

ha en trevlig kväll

2008-05-14 @ 20:51:59
URL: http://millathebest.blogg.se
Postat av: emma

så himla skönt med positiva människor och människor som är nöjda med saker!

2008-05-14 @ 21:15:41
URL: http://adbro.blogg.se
Postat av: Sandra

Stackars lilla Liam som har läpp som en riktig boxare... Hoppas tänderna klarade sig oskadda. Å du... man FÅR faktiskt säga att man är bra! Är man det så är man :-) Kul att du känner dig nöjd med jobbet. Kram från oss här på Frösön.

2008-05-14 @ 21:44:48
Postat av: Camilla

Sandra: Kram tillbaka! :-)

2008-05-15 @ 08:48:42
URL: http://hoscamilla.blogg.se
Postat av: Matilda

Klart du är bra :-)

2008-05-17 @ 19:35:21
Postat av: Mikal

Världens ballaste fläskläpp! :D

Hälsa familjen och säg åt Janne att han måste komma upp snart igen! Denna gång kan ju du också följa med tycker jag. Vi skulle kunna ha en debatt rörande politik hos Ingvar! :)

2008-05-18 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0