Shoppinghelg!

I helgen blev det shopping på IKEA och Birsta City. Min syster kom redan i torsdags och fick vara barnvakt hela lördagen då vi smet iväg till Sundsvall. Det blev utemöbler, fyra stolar och ett bord, samt lite andra småsaker som ramar, vägglampa, vattenkanna osv. Jag hittade även en fin blus på H&M som jag är grymt nöjd över!

Vi har haft det så kul hela helgen, fullt upp men himla roligt. Jag hade som sagt en ganska fullspäckad arbetsvecka i veckan och med en fullspäckad helg samma vecka gör att jag känner mig ganska trött. Den kommande veckan ser ganska lugnt ut, några möten inbokade samt en resa till Gävle på tisdag men annars lagom lugn (ingen risk att det skulle bli för lugnt).
 
Ikväll blir det i alla fall avkoppling med en film och god pannacotta samt fruktsallad som tilltugg. Ser även fram emot en stor kopp te. Imorgon åker syster hem, det kommer att kännas tomt. Det är kul när hon är här och Liam verkligen älskar sin moster. Min syster är absolut den person han känner sig tryggast med förutom jag och Janne, det märks verkligen att han tycker om henne. Det kändes så tryggt att lämna honom hemma med henne igår och det hade gått så bra. Ikväll har han gosat och kramat moster jättemycket. Gounge! *älskar*


  
Våra två uteplatser och våra fina utemöbler.
Bordet går att fälla upp så att fyra stolar får plats runt det.

 
Så här fina blev tavlorna till Liams rum. Han har även fått en grön vägglampa.

 
Det är kul att plocka stenar!

 
Leker med traktorn. (Ni skulle höra hans ljudeffekter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0