Nytt i sovrummet

Äntligen, äntligen, äntligen har jag hittat en snygg väggdekoration till vårt sovrum. Väggarna i sovrummet är väldigt tomma och vore det inte för fondväggen skulle det nog kännas riktigt avskalat och tråkigt. Jag har länge försökt få tag i en väggdekoration från Bruka Design och äntligen hittade jag precis den jag ville ha. Vem hade kunnat gissa att jag skulle hitta den i en liten affär i Ljusdal? Nu är den i alla fall vår och pryder sovrumsväggen. Visst blev det fint!?


            
Före...                                         Efter...


Nu ska jag bara försöka få tag i en snygg tavellist i ek att sätta ovanför sängen. Det blir nog fint att ställa några ljus och kanske några tygtavlor eller annat fint på den.

Avslutar med en mysbild på mig och Liam. Så här go är han på kvällarna innan läggdags:


Håller på att somna i mammas famn...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så mysigt det ser ut, både i sovrummet och soffan

2008-11-05 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0