In Flames

Jag känner att en ny förkylning smyger sig på. Näsan rinner, halsen är hes och kroppen är inte riktigt som den ska. Om förkylningen bryter ut helt blir det den tredje förkylningen sedan Liam började på förskolan. Det är rekord för mig som i princip aldrig brukar vara sjuk. Dagisbaciller är farliga! Nåja, så länge Liam får vara frisk är jag glad.

Vi funderar på att åka till IKEA eller Hudik (Mio) i helgen om inte Janne ska spela innebandymatch. IKEA eller Mio? Jag vill verkligen ha nya möbler till köket och det skulle vara kul att komma iväg!

Just nu är jag inne i en In Flames -period, spelar dem om och om igen. De är så sjukt bra. Gissa om jag gillar mina morgonpromenader till jobbet när jag får sällskap av In Flames via Ipoden. Grym musik! En granne till oss har öppnat en rockklubb i Ljusdal. Jag är riktigt sugen på att gå någon gång, ska nog hänga på hans flickvän och dra med mig min nya kollega. Om det är någon av mina läsare som har missat In Flames bjuder jag här på två grymma låtar. Lyssna!



Evil in a closet


Borders and shading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0