Slöarhelg

Liam ligger ute och sover i vagnen i sin mysiga voksi-påse. Det ser så himla mysigt ut. Janne har en träff med innebandylaget så jag är ensam hemma. Jag gillar att vara ensam ibland, det är så lugnt och skönt.

Denna helg har varit en riktigt slöarhelg. Förkylningen är riktigt envis och hänger sig kvar. Även om det har blivit bättre är jag fortfarande snorig och lite hes. Jag vill så gärna träna ikväll men jag vet inte hur smart det är, kanske bättre att vänta några dagar till? Vi får se. Jag får fundera några timmar till. Om jag inte åker och tränar så ska jag i alla fall ta en promenad. Jag behöver röra på mig!

Måste berätta om mitt senaste köp, en ipod nano! Jag är så himla nöjd! Jag har velat ha en sån hur länge som helst så tillslut bestämde jag mig för att slå till. Så här snygg är den, min nya vän:

 


Och så några bilder på världens finaste kille:

       
Buspojken



Morgonmys i soffan

Kommentarer
Postat av: Farmor

Gullungen ser alltid så glad ut:-) Riktig spjuver blick, jag blir så glad när jag ser honom. Han är så charmig. Kramizar från Farmor.

2008-10-05 @ 13:49:17
URL: http://farmormor.blogg.se/
Postat av: Matilda

Härligt att se lite bilder på Liam. Nu när Ludvig börjar bli sig till månaderna(!) har jag upptäckt att han och Liam har en del lika uttryck, skoj att se att det är släkt skratt



snygg ipod... och kul att att ha

2008-10-05 @ 21:28:40
Postat av: M-L

Absolut Janne upp i dagen och det lär nog gälla temperament också kan jag tänka. Janne hade ett jäkla temperament när han var liten.

2008-10-06 @ 09:58:55
Postat av: Camilla

Matilda: Jag har också sett en del likheter mellan Liam och Ludvig när jag sett kort du lagt ut. Kul!



M-L: Ja, han är verkligen lik Janne. Jag har hört om Jannes temperament när han var liten, och Liam har nog ärvt lite av det också. :-)

2008-10-06 @ 10:05:42
URL: http://hoscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0