Klädleverans

Idag har jag och Liam varit ensamma på kvällen. Jag hämtade honom kvart i fyra och sedan har vi lekt ute på gården, ätit, badat (han, inte jag), läst sagor, sjungit och sedan sagt god natt. Han är så trött på kvällarna och somnar om möjligt ännu lättare än förut. Janne kom nyss hem och sitter nu och äter. Han äter ofta på kvällarna, kan äta stora middagsportioner. Konstigt. Fast å andra sidan brukar jag vara duktig på att äta godis på kvällarna, om det finns hemma vill säga. :-)

Igår hämtade jag ut ett stort paket från H&M. Det var bara kläder till Liam, massor av kläder. Jag hade bland annt beställt en vinteroverall som jag blev supernöjd med. Nu har han två overaller till vintern, en begagnad från POP (strl 80) och en ny från H&M (strl 86). Vi får väl se om de blir bra, hur de håller osv. Detta får bli en "provvinter" vad gäller kläder. Jag tycker att overallen från H&M känns bättre än den från POP, den känns rejälare och mer tålig men vi får väl se när vintern är över... Övriga kläder i paketet var: sockar, fleecebyxor, fleecejacka, långkalsonger, två mjukbyxor och en täckväst. Det var med andra ord som en liten julafton här igår, i alla fall för mig som tycker att det är så kul med nya kläder!

Vi har förresten börjat titta så smått efter en ny dator. Det finns mycket att välja på. *suck* Alla dessa val... Vad behöver vi? Ska vi köpa en bärbar eller ska vi endast köpa en ny "burk" (vi har en bra skärm samt ett bra tangentbord och mus)? Ska vi köpa på datoraffär och bygga ihop en egen dator eller ska vi köpa ett färdigt paket på någon stormarknad? Mycket att fundera på... Tips, någon?

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt med nya kläder!!! Du får ju självklart ta bilder på dem och lägga in, så man får se sötnosen i dem! :-) tycka

Jag vill också shoppa kläder, men jag ska nog vänta med det tills jag gått ner mer i vikt! :-)

2008-09-05 @ 10:21:52
URL: http://kanejl.blogg.se/
Postat av: Farmor i Kalmar

Hi hi jag vet att du gillar godis;-D Jag håller Malin sätt in bilder så man får se charm trollet nya kläderna. Jag har oxå beställt kläder på H&M får se när det kommer. Kramizar från Farmor.

2008-09-05 @ 14:15:04
Postat av: Rickard j

haha ja något sätt så får du din bonus på H&M kortet =D håller med övriga skrivare om att bilder vore toppen. vad det gäller datorn och vad ni behöver så är det nog bara fråga er vad ni ska använda den till, spel?skriva blogg?surfa?se filmer? osv. när ni funderat ut det så hör av dig så kan jag rekomendera några sett att gå vidare på. ha det bäst kramar

2008-09-06 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0