Premiär

Idag var det träningspremiär för denna säsong. Jag och en granne åkte iväg och tränade body pump. Känns skönt att komma igång igen, att få sig en spark i rumpan. Nu gäller det bara att få det till en rutin, men är man flera som tränar tillsammans går det bättre. Jag har lyckats dra ihop ett litet träningsgäng, det blir jag, min granne samt en kollega till mig som ska träna tillsammans. Det blir perfekt!

När jag kom hem från träningen hade min kära sambo gjort äppelpaj. Mums! Efter en lång härlig dusch dukade vi upp fika i tv-rummet och såg på ett gammalt Grey's avsnitt. En perfekt söndagskväll!

Nu är det sängen som väntar. Känner mig så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0