Träningsvärk

Ja träningsvärken börjar smyga sig på efter gårdagens träning. Imorgon lär jag väl inte kunna röra på mig...

Det är som vanligt fullt ös på jobbet. Jag har en spännande vecka framför mig. På torsdag ska jag äta lunch med en tjej som har två barn på samma dagis som Liam. Vi träffades på inskolningen och sa att vi borde luncha tillsammans någon dag eftersom vi jobbar så nära varandra (samma arbetsplats fast olika förvaltningar). Det ska bli kul!

Helgen ska jag tillbringa i Gävle tillsammans med åtta kollegor. Vi ska shoppa, gå på en make up rådgivning, äta gott och sedan se showen Ladie's Night. Det ska bli så himla kul! Inga killar/män får följa med utan det blir en riktig tjejresa med shopping och annat roligt. Jag åker på lördag och kommer hem på söndag. Det ska bli en riktig lyxhelg! *längtar*  Förutom detta har jag en del möten och andra saker inbokade. Det kommer nog att bli en bra vecka!

Just nu är Janne och tränar, han kommer visst hem sent ikväll så jag funderar på att lägga mig i soffan och slöa lite. Det blir nog en tidig kväll tror jag. Det är så mysigt att lägga sig tidigt och sedan ligga och läsa ett tag innan man ska sova. Jag somnar så bra om jag får läsa först.

Tänkte lägga in lite kort från helgen, ni ville ju se lite kort. Eller hur? :-)



 
Jag och Liam. I bakgrunden syns vackra Ljusnan.
Vi bor på södra sidan om Ljusnan och Ljusdals centrum ligger på norra sidan.




Det är gott med äpple!

Kommentarer
Postat av: M-L

Oh vad roligt med shopping och makeuprådgivning etc. En perfekt tjejresa. Blir riktigt avis. Måste hitta på något med tjejerna här i Östersund.

2008-09-09 @ 08:01:14
URL: http://mlhogberg.blogg.se/
Postat av: Farmor i Kalmar

Vad härligt det låter att få åka i väg. Jag hoppas du får en riktig mysig helg. Vad Liam är lik Janne och farbror Micke när dom var små. Kramizar från Farmor

2008-09-09 @ 18:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0