Kalas

Igår var vi på kalas hos Junis lillebror Ossian som fyllde 1 år. Jag hade köpt en present som Liam så stolt bar över för att ge honom. Vi blev kvar ett tag och åt av de goda kakorna, bullarna och tårtorna och drack många koppar av det goda teet. Vi surrade en massa med trevliga människor och Liam och Juni höll igång hela kvällen och busade på som vanligt. De leker verkligen hur bra som helst med varandra! På kalaset var det även en liten tjej på 3 veckor, oj så otroligt liten hon var! Jag kan knappt tro att vi ska få ta hand om en sån liten bebis om bara några månader. Oj vad jag längtar! Liam tittade massor på bebisen och var jättenyfiken. Sedan klappade han henne försiktigt på huvudet innan han sprang iväg för att röja runt med Juni. När vi sedan skulle gå hem var Liam så himla go med Ossian och strök honom på kinden och kramade honom flera gånger. Våran son är så himla mysig! Strax efter åtta kröp Liam ner i sängen och slocknade på stubinen. Det tar på krafterna att vara på kalas. :-)

Idag är det äntligen fredag, denna vecka har verkligen varit seg så jag ser fram emot att få vara ledig i två dagar. Det är så konstigt när veckorna inte är som vanligt, många är borta på jobbet och det är allmänt segt. Det borde ju vara tvärtom, att man blir pigg av en kortare vecka. Konstigt. Hur som helst blir det skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0