Värme!

Otroligt vad fint väder vi har, det känns som sommar ute. Tänk, bara för några veckor sedan hade vi snö och våren kändes väldigt långt borta. Nu har vi i princip ingen snö alls och vårblommor har slagit ut. Det är till och med knoppar i buskar och träd. Det är roligt att få tidigare vår och fler snöfria månader motför vad jag är van vid där jag bott förut. Jag trivs! Nu är galonvädret förbi och Liam kan springa omkring i jeans, tennisskor, tunnare jacka och utan vantar. Appropå tennisskor så måste vi nog bege oss till skoaffären i helgen och titta på ett par nya till Liam. De han har är från hösten och de börjar bli lite små... Han ska även få ett par nya foppaskor senare i sommar, han hade ett par förra sommaren och de var så himla praktiska och lätta att ta på och av. Passade perfekt på stranden också. På barn är foppaskor helt perfekt men på vuxna är de inte alls fina -i alla fall inte att ha på stan osv.

Skönt med helg snart. Tänkte gå hem lite tidigare. Janne har haft sjukt mycket hela veckan så det blir skönt att få vara tillsammans under helgen. Ska försöka lägga ut lite nya kort ikväll, både på mig och magen och på Liam.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0