Dagarna går

Igår kom min syster med pojkvän och hälsade på. Jag vet inte vem som blev gladast av jag och Liam. Liam skulle i alla fall visa alla sina leksaker och höll igång som bara en liten vilde kan. Vi bjöd på lasagne, en stor ugnsplåt med lasagne vilket resulterade i fem matlådor som numera är i frysen. Inte dumt. På kvällen smaskade vi glass (vaniljglass, krossade digestivekex och chokladsås) framför tv:n medan vi surrade en massa. Det var mysigt! För ungefär en halvtimme sedan åkte de hemåt och det känns genast tomt. Liam sa: "När moster Kenneth åker blidde vi lessen. Moster Kenneth är snälla. Jag tycker om moster Kenneth. De kommer tillbaka nästa gång". Hihi. Söttroll. Det är så roligt att han pratar om moster och Kenneth som en person och som han sa, de kommer ju tillbaka nästa gång! :-)

Ikväll börjar en ny serie på svt, true blood, åh vad jag längtar att se den, har hört och läst att den ska vara grymt bra. Jag är ju helt inne i twilight-böckerna så det blir kul med en vampyrserie. Väntar med spänning på att få hämta den tredje twilight-boken på biblioteket samt på att den andra filmen ska komma i november. Känns lite pinsamt men jag är nog lite förälskad i Edward, och jag har förstått att jag inte är den enda som är det. :-)

Imorgon ska vi till barnmorskan och på lördagkväll kommer Jannes mamma. Känns skönt att ha lite hållpunkter i veckan, då går tiden lite snabbare. Vi väntar fortfarande med spänning...


Kommentarer
Postat av: Farmor

Nu är det bara två dagar kvar tills jag kommer:-) Det ska bli jätte roligt att träffa er igen. Kramizar.

2009-08-27 @ 08:33:53
Postat av: Matilda

Nu är det den där jobbigt spännande tiden igen, väntar med spänning så här på avstånd.

2009-08-28 @ 08:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0