Fem dagar kvar...

Är just nu ensam hemma och har varit det sedan kl 12. Ganska skönt att bara få vara ensam och ta det lugnt. Janne hämtade Liam efter lunch så de busar runt på Jannes jobb just nu. Idag halv fem får Janne semester. Skönt. Det är med andra ord fritt fram för pyret att komma nu. :-) Igår kväll och imorse hade jag ganska kraftig molvärk och hoppades att det var på gång, men inte... Det är bara att vänta och se. Jag tror fortfarande att det blir denna vecka, vi får väl se om jag har rätt det är ju trots allt några dagar kvar av veckan... :-)

Nu ska jag dammsuga och sedan vila i soffan ett tag innan jag ska göra en supersmarrig fiskgratäng till middag.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Knip ihop till söndag;-)

2009-08-28 @ 20:24:53
Postat av: helena

åh vad spännande det är :)



tack förresten för gratulationen :)



Hälsa Pojkarna dina från oss!!

2009-08-30 @ 07:47:25
Postat av: Emilia

Kom igen nu bebis! Nu orkar vi inte vänta längre.

2009-08-31 @ 10:22:20
URL: http://milla.klixklax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0