Inte än...

Ingen bebis har kommit till oss än, men det är ju trots allt några dagar till BF så vi får nog hålla oss till tåls. Personligen tror jag att pyret kommer att titta ut om en vecka ungefär. Någon gång nästa helg. Det är bara för att jag tror att det kommer att bli som med Liam. Haha.

Efter lunch åker vi till Hudiksvall för att först gå på Buspalatset och sedan på bio. Vi ska se Harry Potter medan Liam är hos våra vänner. Det kommer att bli sista gången på väldigt länge som vi har barnvakt, blir ju lite svårare med en liten bebis... Bion börjar kl 17 så det är helt perfekt tid, då blir det inte så himla sent innan vi är hemma ikväll.

Nä, nu måste jag packa och förbereda.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag väntar med spänning!

2009-08-25 @ 10:17:03
URL: http://milla.klixklax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0