En helg med syster

Jag och syrran planerar en helg tillsammans i Umeå. Bara jag och hon. Jag ska ta bussen från Ljusdal och vara hos henne från en onsdagkväll till en söndag. Vi ska shoppa, äta gott, gå på bio, ha spa-kväll, ta promenader, fika på mysiga caféer, surra en massa och bara umgås. Jag längtar så jag håller på att gå sönder. Just nu lutar det åt att jag åker upp vecka 11 men det kan bli vecka 12, det är inte bestämt än. Men det blir någon gång i mars. Åh, vad jag längtar! För er som inte visste det har jag världens bästa syster som också råkar vara en av mina bästa vänner. Vi kommer att ha det så himla kul!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låer underbart härligt, en riktig bara bry sig om sig själv helg. Det verkar du behöva och det är du värd :-)

2009-02-06 @ 08:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0