Imorgon

Imorgon fyller lillskrot 2 år. Vi planerar att väcka honom med sång imorgon och ett litet paket på sängen. Det stora firandet blir sedan på lördag då vi ska ha ett litet kalas. Vi har bjudit Juni och hennes familj samt ett syskonpar på förskolan vars föräldrar vi har fått ganska bra kontakt med. Om alla kommer blir det alltså sammanlagt fem barn med Liam och sex vuxna med oss inräknat. Kul! Jag kan för övrigt inte förstå att han blir 2 år imorgon, men så kommer det nog alltid att vara. 

Har ni shoppat något på bokrean förresten? Jag har köpt två böcker till Liam som han ska få imorgon kväll (Billy och grisarna samt Nicke Nyfiken) samt två kokböcker till mig själv (oemotståndliga cheesecakes och Leilas mat). Det är så himla mysigt med bokrea, en ljusglimt i den kalla mörka årstiden.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag får ringa och sjunga för Liam i morgon:-) Paketet från farmor får han öppna samma dag som det kommer;-) Kramizar.

2009-02-24 @ 16:38:46
URL: http://farmormor.blogg.se/
Postat av: M-L

Jag älskar bokrean, men i år måste jag nog hålla mig undan. Vi håller på att renovera badrummet uppe och sedan så ska jag till Ikea i mitten på mars.

2009-02-24 @ 20:43:05
Postat av: M-L

Det blev en bok på rean i alla fall, 1001 drinkar, som jag har velat haft i tre år. Älskar drinkar, men man vet ju inte hur de ska blandas. Vodka och juice är ju ingen höjdare precis. ;-)

2009-02-28 @ 15:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0