Nya tag

Efter en jobbig vecka och en jobbig helg så är vi äntligen friska med nya tag. Magsjukan tog sitt grepp om mig och jag har mått så himla dåligt hela helgen. Nu får det vara nog med sjukdomar för oss. Härmed vägrar jag att vara sjuk något mer i vår (ja, man kan ju alltid önska...). Liam var så glad att få gå till förskolan imorse, det är inte så kul att vara hemma och vara sjuk med trötta och hängiga föräldrar.

Det har snöat enormt mycket i helgen, det räcker verkligen med snö nu. Vi fick skotta fram bilen när vi skulle åka och handla igår. Det var ett helt äventyr att ta sig till förskolan med alla attiraljer och plusma i snö med vagnen. Det får bli pulka resten av veckan... (Liam brukar få åka pulka till förskolan, det är bara på måndagar som han får åka vagn eftersom vi måste ta med vagnen så att han kan sova i den, sedan lämnar vi den där under veckan).

Det känns som att jag har många ljusglimtar att se fram emot den närmaste tiden. På lördag planerar jag och Janne att gå ut och äta på restaurang, ska försöka fixa barnvakt. Vecka 10 kommer min mamma och är hos oss hela veckan, ska bli så kul att träffa henne och bli lite bortskämda. Sedan ser jag verkligen fram emot min Umeå-helg som blir vecka 11 eller 12. Det ska bli helt underbart!!! Tänk att bara få vara ensam och ta hand om sig själv en hel helg. Även om jag kommer att sakna mina älskade killar innan helgen är slut så längtar jag så jag håller på att dö! Jag är så glad att Janne kan unna mig en sådan helg, han vet vad det betyder för mig. Åh, kan inte tiden gå liiiiite snabbare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0