Ändrade planer

Det var tänkt att Janne skulle åka upp till Umeå själv för att vara med på hans brors disputationsfest. I helgen ändrade jag mig tvärt och kom på att jag vill nog faktiskt följa med ändå. Och Liam också så klart. Så i helgen åker vi hela familjen till Umeå. Det ska bli så kul att få besöka denna underbara stad samt träffa underbara människor som bor där. Synd bara att min syster inte kommer att vara hemma under helgen, vi får i alla fall låna deras lägenhet vilket är grymt snällt! Det enda jag oroar mig för nu är dels hur jag kommer att må i min förkylning, dels den långa jobbiga bilresan... Vi planerar att åka på torsdag efter jobbet, men beroende på väder så kanske vi får åka tidigt tidigt på fredagmorgon istället? Nu ska vi bara försöka hålla oss friska (eller något-så-när friska) så att vi slipper ändra planerna igen...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ska verkligen bli roligt att ses, är så glad att du ändrade dig :-) Håller tummarna för tillfrisknande och problemfri bilresa

2009-01-26 @ 13:29:50
Postat av: Malin

Åh åh åh åh!! Vad kul!!!!

:-D :-D :-D

Första gången alla kusiner träffas tillsammans!! :-)

Hoppas du mår bättre då och att bilresan går bra!!! :-D

2009-01-26 @ 14:33:56
URL: http://kanejl.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hoppas du blir frisk nu, själv har jag tillfrisknat och är mitt vanliga jag. Har börjat bära stegräknare om dagarna och beslutat mig att gå 15 000 steg om dagen. Måste även testa om den går använda när man åker skidor. Jag längtar så mycket till sportlovet för då ska mormor och Liam bara vara tillsammans. Du och Janne kanske får vara med på ett hörn. Kör försiktigt när ni åker / Kram

2009-01-27 @ 07:43:01
Postat av: Emilia

Kul med en liten resa. Det går säkert bra att åka. Vi åker ju ofta ner mot Utansjö och det går i ett nafs. Nästan iaf! :)

2009-01-27 @ 10:41:52
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: M-L

Måste ändå poängtera ännu mer hur mysig, glad och totalt underbar son ni har. Kan inte smälta att han är så lik Simon, jag blev nästan tårögd när jag såg honom, Simon är ju så stor nu. Ni har det ni gör i alla fall. :-)

2009-02-02 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0