Läget

Läget just nu är så att vi inte har någon dator hemma. Våran nya dator började krångla lite vid uppstart och eftersom den är så pass ny så tänkte vi att det är lika bra att de får gå igenom den. Vi är alltså datorlösa. Vår gamla dator vill inte alls gå igång utan tyckte nog att det var ganska skönt att bli pensionerad. Jag måste faktiskt säga att det är rätt skönt utan dator, helt plötsligt har vi mycket mer tid på kvällarna. Tid för varandra, tid för hushållet, tid att bara vara, tid att gå och lägga oss i tid osv. Men det medför även att bloggen inte kommer att bli speciellt uppdaterad och kort kommer att dröja. Hur länge vi är utan dator återstår att se, kanske får vi ta med räkningarna till jobbet och betala dem från jobbdatorn.

Idag snöar det grymt mycket här, jag gruvar mig tills dess jag ska gå hem (ca 2 km), jag kommer att vara alldeles blöt innan jag är hemma. Jag ska hämta lillskrutten på förskolan idag så jag ska gå strax före fyra. Måste nog ta med mig lite jobb hem eftersom det är mycket som måste läsas igenom nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0