2 år och 5 år

Igår firade jag och Janne att vi varit förlovade i två år och att vi varit tillsammans i fem år. Eller firade och firade. Grejen är den att vi först inte reflekterade över vad det var för dag tills det slog mig, så där strax innan lunch, att det var den 16 juli. Vi firade sedan genom att äta taco till middag. :-) Vi får väl försöka fira lite bättre i helgen, kanske en hyrfilm och lite mys i soffan? Eller kanske att vi kan gå ut och äta tillsammans när Jannes mamma kommer i augusti. Middag på tu man hand. Det skulle vara något.

Kommentarer
Postat av: Farmor

GRATTIS till era år som par:) Klart att jag passar Liam medan ni är ute och äter (ta med en doggy bag till mig;) kramizar och hälsa pojkarna.

2009-07-17 @ 11:57:37
Postat av: Matilda

Grattis :-)

2009-07-17 @ 14:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0