Planerar för fullt

Igår började jag så smått att packa bb-väskan, eller i alla fall göra en packningslista inför packningen (listmänniska som jag är). Sedan gjorde jag en lista på vad som är kvar att göra innan bebisen kommer och märkte till min förvåning att det inte är så jättemycket att göra (det är bra att göra listor!). Det är mest saker som går väldigt fort, exempelvis att tvätta. Känns skönt. Ska bli skönt att vara ledig tre veckor innan bebisen är beräknad, hoppas att det är fint väder så att jag och Liam kan vara ute på gården hela dagarna. Den 28 augusti kommer Jannes mamma och ska vara hos oss i 10 dagar. Vi får väl se om bebisen har hunnit komma innan hon kommer, det bästa är ju att pyret kan vänta tills hon kommer så att hon kan ta hand om Liam. Annars får vi lämna honom hos Juni. Ska i alla fall bli skönt att få lite avlastning när hon kommer. :-) Åh vad vi längtar efter vårt lilltroll nu!

Idag ska jag träffa barnmorskan, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0